Dostava i povrat

Zamjena proizvoda:

U slučaju da ste slučajno naručili pogrešan proizvod organskog Greendefender gnojiva, mi ćemo ga bez problema zamijeniti za odgovarajući proizvod. U tom slučaju, vi pokrivate sve troškove dostave. Proizvod mora biti potpuno neoštećen, neotvoren, nepopravljen i u originalnom pakiranju kako bi bio prihvatljiv za zamjenu.

Rješavanje reklamacija:

Naša obveza prema vama, našem vjernom kupcu, je da pažljivo pregledamo svaku pošiljku prije slanja kako bismo provjerili ispravnost proizvoda i količinu naručenih proizvoda.

Ipak, povremeno se dogodi da dobijete ili pogrešan proizvod ili da se proizvod ošteti tijekom prijevoza do mjere da nije upotrebljiv (razlije ili prolije). Tada vas molimo da fotografirate proizvod i odmah nas obavijestite o reklamaciji na info@green-defender.hr.

Nakon što primimo vraćenu pošiljku, zamijenit ćemo proizvod ili vam ponuditi povrat plaćenog iznosa, ako taj proizvod više nije dostupan na zalihama. Reklamiranu pošiljku pošaljite na adresu: AURUM d.o.o., Robova cesta 6, 1360 Vrhnika, Slovenija s napomenom “reklamacija”.

Reklamacija će biti riješena najkasnije u roku od osam (8) dana od primitka vraćene pošiljke. Također, pošiljke moraju biti vraćene u originalnom pakiranju i nekorištene.

Ako se pokaže da smo vam slučajno poslali pogrešan proizvod, odmah nas obavijestite na info@green-defender.hr. Proizvod ćemo vam besplatno zamijeniti. Kao kompenzaciju za nastalu neugodnost, prilikom primitka novog paketa dobit ćete i BON IZNENAĐENJA za vašu sljedeću kupovinu.

Molimo vas da nakon dogovora s nama pripremite paket za slanje na našu adresu: AURUM d.o.o., Robova c.6, 1360 Vrhnika, Slovenija i obavijestite nas o adresi za preuzimanje (imajte na umu da se preuzimanje paketa uvijek obavlja prijepodne, stoga navedite adresu na kojoj ste dostupni u vrijeme preuzimanja). Mi ćemo organizirati preuzimanje paketa i isti dan poslati novi proizvod. Troškove dostave snosimo mi.